משלוח חינם בהזמנות מעל ₪999
2021-01-13 02:03:42 Admin

כשהאהבה למוסיקה והאהבה לוינטאג' נפגשות

הפטיפון (המוכר גם בשמו "גרמופון") הוא הכלי המשמש לנגינת תקליטים, אשר הומצא בסוף שנות השמונים של המאה ה – 19. מאז ולאורך השנים, הומצאו מספר גרסאות אשר שכללו את ההמצאה המקורית, אך עם זאת, שמרו על אותו עיקרון ב"קריאת" התקליט והפקת הצלילים שנחרטו עליו. כמאה שנים לאחר מכן, עם התפתחותו והפצתו של התקליטור, החלו ההמונים לנטוש את התקליטים ובעקבות כך גם את הפטיפונים, אך בשנות האלפיים חזר הפטיפון לשימוש וזכה לאהדה רבה ולמיצוב מוצדק כאמצעי השמעת מוסיקה איכותי ומוערך.

כך, החלה לפרוח שוב תעשיית הפטיפונים, תוך עיצובם בסגנון רטרו להגברת תחושת הנוסטלגיה ובעקבותיהם צברה שוב תאוצה גם תעשיית התקליטים. התשוקה של חובבי התקליטים למדיום הנוסטלגי והאהוב הביאה להופעתן המחודשת של חנויות המוכרות את המכשיר הנוסטלגי (בחלקן מקוונות) לאחר שנעלמו כמעט לחלוטין במשך כשני עשורים.

על אף שרבים רוכשים את הפטיפון לשם נגינת התקליטים, ישנם כאלו אשר רוכשים את המכשיר עבור המשרד, חדר הישיבות, סלון הבית או פינת המשפחה, כפריט עיצובי ממנו לא ניתן להתעלם. מחירי הפטיפונים נעים בטווח של בין מאות בודדות של שקלים עבור פטיפון חדש, אלפים בודדים ואף יותר בעבור פטיפונים מקצועיים, לבין עשרות אלפי שקלים עבור פטיפונים עתיקים אשר מעניקים לבעליהם שילוב מנצח של חוויית שמיעה, תחושת נוסטלגיה ותוספת עיצובית מרשימה ביותר.

אצלנו בסטוק התקליטים תוכלו לרכוש ממבחר הפטיפונים האיכותיים שלנו וממגוון רחב של מערכות שמע.